Recomanacions perquè el joc online no esdevingui problemàtic en el confinament

La situació de confinament pot comportar l’aparició de determinades emocions negatives com preocupació, angoixa, avorriment, irritabilitat, etc., per diferents motius. Sovint, una de les motivacions que s’associa al joc problemàtic i patològic són les emocions negatives. Així, el joc s’utilitza com una forma d’escapar, d’evitar aquestes emocions. Per tant, ara més que mai, s’han de prendre unes precaucions amb els joc online.

La Unitat de Joc Patològic i altres addiccions comportamentals de l’Hospital Universitari de Bellvitge ha elaborat un seguit de recomanacions que poden resultar molt útils pe evitar els riscos dels jocs d’apostes online en aquests dies de confinament.

En aquest vídeo, la Dra. Susana Jiménez, responsable de la Unitat, ens resumeix aquestes recomanacions i recorda que els professionals de l’hospital atenen les consultes dels pacients de la Unitat a una adreça que s’ha creat de forma específica per a l’actual situació: jocpatologic@bellvitgehospital.cat

Vegeu el vídeo

Vegeu aquí les recomanacions joc online i COVID-19