L'edat avançada, el sexe masculí o patir certes malalties cròniques com la diabetis o l'obesitat s'han relacionat amb el desenvolupament de formes greus de Covid-19. Ara, un nou estudi publicat a la revista Frontiers in Immunology ha identificat dues noves variants al gen TLR7 que podrien predisposar a patir una Covid-19 més severa, i que explicarien per què alguns homes joves sense antecedents clínics desenvolupen pneumònia greu per Covid-19.

La primera participació de treballadors de l’Hospital de Bellvitge als BCN Salut Games ha estat un èxit.

Es permet de forma excepcional l’acompanyament de pacients amb targeta sanitària Cuida’m, menors d’edat i pacients amb dependència física o psíquica. Per facilitar l’accés a l’hospital de pacients amb dificultat de mobilització es permetrà tenir un acompanyant que, un cop el pacient arribi al destí, haurà de sortir de l’hospital

Si teniu previst fer algun viatge professional o de vacances en les properes setmanes a alguna destinació que requereixi comptar amb una PCR negativa us podeu adreçar a la Unitat d’Atenció al Viatger de l’Hospital Universitari de Bellvitge. A la Unitat, adscrita al Servei de Medicina Preventiva de l’hospital, podreu realitzar-vos la prova.

Un estudi liderat per l'IDIBELL i l'Hospital de Bellvitge demostra que durant el confinament els pensaments relacionats amb el suïcidi van ser més freqüents entre les persones amb TOC

El risc d'infectar-se per el SARS-CoV2 també ha emergit com una nova obsessió