21 febrer 2024

Un acte commemoratiu i una exposició rememoraran divendres l’aniversari de l’esdeveniment, amb la presència de l’OCATT, l’ONT, la Societat Espanyola de Trasplantament Hepàtic i un gran nombre de professionals i pacients

L’Hospital de Bellvitge ha estat referent en trasplantament hepàtic des de la primera intervenció realitzada el 23 de febrer de 1984 fins a l’actualitat

20 febrer 2024

Professionals de la Unitat de Trasplantament Hepàtic de l’Hospital Universitari de Bellvitge han liderat una publicació conjunta de l’Organització Catalana de Trasplantaments (OCATT) i de les tres unitats de trasplantament hepàtic de Catalunya que confirma el bon resultat dels nous criteris per als trasplantaments hepàtics split a Catalunya.

19 febrer 2024
L’objectiu principal de la trobada era revisar les novetats en el diagnòstic i tractament del càncer de pulmó, i proporcionar un espai per a l’intercanvi d’idees entre professionals de l’àmbit. Les xerrades estaven organitzades en tres blocs temàtics: diagnòstic i estudis d’extensió, tractament de la malaltia precoç i del càncer avançat.
16 febrer 2024

L’equip del Servei d’Angiologia i Cirurgia Vascular de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) va realitzar el passat mes de novembre el primer implant a Catalunya d’un segment de vena valvulat per al tractament de la insuficiència venosa crònica.

15 febrer 2024

El Responsable d’Innovació Oberta i Ecosistema de la GTMS, Roc Fages, ha participat a la primera edició especial centrada en salut del Tech Spirit, l’esdeveniment tecnològic de referència a Barcelona. Al Tech Spirit Health Edition s’ha explicat com abordem la innovació i la transformació digital davant de més de 300 professionals de la salut.

15 febrer 2024

La cap del Servei de Psicologia Clínica de l’Hospital Universitari de Bellvitge, la Dra. Susana Jiménez, ha participat com a experta a la ponència del Projecte de llei de la comunicació audiovisual de Catalunya, que actualment es debat a la cambra catalana. “La publicitat i l’exposició al joc ajuden a normalitzar-lo i generen actituds positives entorn aquesta activitat”, ha recalcat Jiménez davant dels partits polítics.