L'Hospital de Bellvitge acull el 8 de novembre la conferència internacional Innovation for value

La conferència Innovation for Value # I4V analitzarà les oportunitats que ofereix la innovació i les noves tecnologies en l'àmbit de la salut. En la trobada participaran alguns dels experts en innovació sanitària més importants del món amb l'objectiu de debatre les noves tendències dins del sector, quina serà la seva acceptació en el mercat i com afectaran aquestes innovacions a la investigació científica.

Els avenços i nous negocis relacionats amb el sector sanitari estan cada vegada més lligats a la innovació tecnològica i d'això es tractarà en els sis panells previstos durant la jornada. Així, qüestions com el finançament privat dins del sector, l'auge del mHealth com a canal de comunicació entre metge i pacient, l'ús de teràpies digitals (DTX) per millorar l'experiència dels pacients i la seva adherència als tractaments, la utilització del big data i la seva integració dins dels processos d'investigació, com afrontar l'envelliment de la població o les qüestions ètiques que planteja l'edició del genoma humà, seran alguns dels assumptes que debatran els líders més importants de l'àmbit de la salut.

En les sessions participaran, entre d'altres, Cristina Bescos, directora de l'EIT Health Espanya; Marta Gaia, CEO de Nina Capital; Andreas Weiler, directora de Supply Cell & Gene Therapy de Novartis, Andrew Roddam, vicepresident d'estratègia i disseny de dades en GSK; Alain Huriez, fundador i president de EPEMED (European Personalized Medicine Association) i Damián García-Olmo, investigador que ha desenvolupat el primer medicament europeu basat en cèl·lules mare procedents de donant.

L'esdeveniment està coorganitzat per l'Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL) i la Plataforma d'Innovació en Tecnologies Mèdiques i Sanitàries (ITEMAS).

Ja us podeu inscriure i consultar tot el programa en aquest enllaç