Bellvitge s’adhereix a la campanya de conscienciació sobre el control del colesterol

L’Hospital Universitari de Bellvitge se suma avui a la campanya ‘Lipid Day. Controlar el colesterol és a la teves mans'.

La campanya està organitzada pel projecte Mimocardio de la Fundació Espanyola del Cor (FEC) i la Fundació Espanyola d’Arteriosclerosi (FEA), amb la col·laboració de 33 hospitals de l’Estat i el suport d'Amgen.

En el marc d’aquesta iniciativa, s’ha instal·lat una zona d'informació al vestíbul de Consultes Externes de l'hospital des del qual es fan mesuraments de colesterol a la sang a pacients i acompanyants.

Així mateix, s’ofereixen consells sobre la importància de portar una vida saludable i una dieta equilibrada per a la prevenció de les malalties cardiovasculars.