Noves mesures: visites, proves i intervencions

A partir d’avui, 16 de març del 2020, s’anul·len totes les visites i proves no demorables. Les persones afectades rebran un SMS al seu telèfon mòbil anul·lant la visita. Les visites successives que puguin ser demorables també es suspendran o es faran per via telefònica. Les persones afectades rebran un SMS d’anul·lació.

D’altra banda, s’anul·la l’activitat quirúrgica no urgent. Els pacients seran avisats per telèfon.

Pel que fa als acompanyaments, l’hospital fa una restricció total a Urgències i plantes amb malalts infectats de Covid 19. S’avisaran als familiars via telefònica.

A la resta de l’hospital, podrà accedir només un familiar per pacient. Per últim, queda prohibida l’entrada de nens a l’HUB.