16 març 2023

Tot i que ja estem immersos en l’any 51 de la història de l’Hospital de Bellvitge, us convidem a veure el vídeo d’una darrera iniciativa relacionada amb el 50è aniversari. Es tracta de 3/50/25, una xerrada en que la infermera Laura Vallejo; la Dra. Ana Álvarez i el Dr. Ferran Mascaró conversen de forma distesa a partir d’un any en el calendari que els uneix. L’any 2022, tots tres han fet 50 anys i alhora 25 del seu primer dia de feina a l’Hospital de Bellvitge.

22 febrer 2023

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha lliurat avui les medalles i plaques Josep Trueta a professionals i entitats destacades de l'àmbit de salut, en un acte celebrat al Palau de la Generalitat. Entre les entitats premiades, hi ha l'Hospital Universitari de Bellvitge (HUB), per la seva tasca de centre de referència de màxima complexitat per a 2 milions de persones. En el mateix acte, la Dra. Mònica Povedano, cap de secció del Servei de Neurologia de l’HUB, ha rebut una de les medalles individuals Josep Trueta.

05 desembre 2022

Professionals del present i del passat del Servei d’Anestesiologia, Reanimació i Terapèutica del Dolor del nostre hospital es van trobar el passat 2 de desembre en una jornada de celebració dels cinquanta anys del servei i de l’hospital que va servir per compartir experiències, records i també projectes de futur.

17 novembre 2022

La propera primavera, a l’àrea enjardinada davant l’entrada principal de l’Hospital de Bellvitge es podran admirar desenes de roses blanques de la varietat Margarita Salas, gràcies als 50 rosers que avui ha plantat l’Associació Amics de les Roses de Sant Feliu de Llobregat amb motiu del 50è aniversari del centre.

15 novembre 2022

Més d’un miler de professionals actuals i passats de l’HUB han assistit l’11 de novembre al sopar de cloenda del 50à aniversari de l’hospital, que va omplir la Sala Gran de les Drassanes Reials de Barcelona. Ha estat una nit farcida d’emocions, retrobaments i “orgull Bellvitge” compartit, amb que s’ha tancat un any molt especial per a l’HUB.

15 novembre 2022

Com a homenatge a l’Hospital Universitari de Bellvitge amb motiu del seu 50è aniversari, l’ONCE ha comercialitzat aquesta setmana 5 milions de cupons amb la imatge de l’hospital per al sorteig d’aquest dissabte 19 de novembre.