L’ONCE llança 5 milions de cupons amb la imatge de l’Hospital de Bellvitge amb motiu del seu 50è aniversari

Com a homenatge a l’Hospital Universitari de Bellvitge amb motiu del seu 50è aniversari, l’ONCE ha comercialitzat aquesta setmana 5 milions de cupons amb la imatge de l’hospital per al sorteig d’aquest dissabte 19 de novembre.

Per presentar la campanya, aquest matí Rosa Díaz, directora de l’agència de l’ONCE a l’Hospitalet de Llobregat, ha lliurat a la Dra. Montserrat Figuerola, gerent de l’Hospital Uni-versitari de Bellvitge, una imatge emmarcada del cupó que l’ONCE ha dedicat a l’aniversari de l’hospital.

“És un gran honor per a nosaltres poder dedicar aquest cupó a l’Hospital Universitari de Bellvitge, un centre sanitari de referència a Catalunya i a tot l’Estat, que vetlla, dia a dia, pel nostre benestar”, ha afirmat Rosa Díaz. “Després d’aquests últims anys tan complicats –ha afegit– ens fa especial il·lusió dedicar el nostre cupó a un gran equip de professionals que estan sempre al peu del canó”.

Per part de l'hospital, la Dra. Figuerola ha agraït l'homenatge realitzat per l'ONCE, una entitat, segons ha dit "que porta a terme una important tasca social, i amb la qual sentim una especial afinitat".

Els cupons de l’ONCE són comercialitzats pels 19.000 agents venedors, 2.500 d’ells a Cata-lunya, que integren la seva xarxa de vendes.