Comitè de recerca

Comitè de Recerca

El present i futur de la recerca a l'Hospital de Bellvitge emana de la reformulació estratègica i organitzativa que es va produir al centre l'any 2009, i que s’ha revisat durant 2017 dintre del nou Pla Estratègic de l’HUB.

El posicionament aposta pel lideratge i l’excel·lència i es basa en la fortalesa que suposa ser un centre sanitari de tercer nivell, la vinculació amb la Universitat de Barcelona, i l’aposta pel terciarisme, la innovació i la formació. L’estratègia de recerca de l’HUB busca impulsar, quantitativa i qualitativament, la recerca a l’Hospital i donar resposta a les necessitats específiques dels nostres professionals. Amb el suport de l’IDIBELL, el Comitè de Recerca de l’HUB a través del Pla Estratègic de Recerca ha impulsat la creació de la Unitat de Suport a la Recerca i les següents accions principals:

Composició:

President:

Dr. Josep Comín Colet

Secretari:

Dr. Jordi Adamuz Tomás

Vocals:

Dra. Carmen Ardanuy Tisaire

Dr. Jordi Bruna Escuer

Dra. Pilar Hereu Boher

Dra. Susana Jiménez Murcia

Dr. Javier Osorio Aguilar