Professionals de la Gerència Territorial Metropolitana Sud seran distingits amb el Premi a l’Excel•lència Professional del COMB

Metges i metgesses de les institucions de la Gerència Territorial Metropolitana Sud de l’ICS han estat reconeguts amb un dels Premis a l’Excel•lència del Col•legi de Metges de Barcelona (COMB). Les persones premiades han destacat enguany per la seva excel•lència, recorregut professional, honestedat, compromís, altruisme i integritat.

Els guardons es concedeixen anualment des de 2004 a criteri dels jurats constituïts per professionals de medicina de reconegut prestigi. Per això, són el reconeixement de la professió mèdica als professionals i equips assistencials que han destacat per una trajectòria exemplar de la màxima qualitat i per l’enaltiment dels valors que configuren el professionalisme mèdic. Els premiats i les premiades de l’edició 2022 a la Gerència Territorial Metropolitana Sud -que representen la vocació de servei i professionalitat de l’Hospital de Bellvitge, l’Hospital de Viladecans i l’Atenció Primària Metropolitana Sud- són:

• En la categoria d’Atenció Hospitalària, Josep COMÍN, cap del Servei de Cardiologia de l'Hospital de Bellvitge

• En la categoria d'Educació Mèdica, Carmen CABELLOS, del Servei de Medicina Interna / Malalties Infeccioses de l'Hospital de Bellvitge.

• En la categoria d'Humanitats, cooperació i gestió, Tomàs MARTÍ, del Servei d'Oftalmologia de l'Hospital de Bellvitge.

• En la categoria d'Humanitats, Cooperació i Gestió, Jaume ROIGÉ, del Servei d'Anestesiologia de l'Hospital de Viladecans.

• En la categoria d'Equips Assistencials, l'equip assistencial de l'EAP Vila Vella, El Serral i Consultori Torrelles de Llobregat, a Sant Vicenç dels Horts, liderat per Montse FERRER, Montse MANICH, Laura PINILLA i Yolanda SALVI.

• En la categoria d'Atenció Primària, Mireia SERRANO, del CAP Masquefa/EAP Martorell Rural.

L’acte de lliurament dels guardons tindrà lloc el 28 de novembre a l’Auditori AXA.