L’HUB, reconegut com a centre d’excel·lència en angioedema hereditari a nivell mundial

- Certificacions

El Servei d’Al·lergologia ha estat acreditat com a centre de referència i excel·lència –ACARE en les seves sigles angleses- en l’angioedema hereditari per les xarxes GA²LEN, que aplega els principals centres i equips clínics i de recerca europees en al·lergologia i asma, i HAEi, integrada per associacions de pacients d’angioedema de tot el món.

Aquestes dues organitzacions han auditat l’equip multidisciplinari d’angioedema hereditari de l’hospital i han certificat el compliment dels criteris de qualitat que li han atorgat el reconeixement ACARE.

L’equip multidisciplinari de l’HUB està integrat per professionals d’Al·lergologia, Medicina Interna, Genètica, Aparell Digestiu, Immunologia, Farmàcia, Urgències i Cirurgia Maxil·lofacial, que garanteixen una atenció integral per als pacients amb angioedema.

Els centres ACARE col·laboren estretament amb les xarxes GA²LEN i HAEi per millorar la qualitat i la coherència de l'atenció clínica als pacients amb angioedema i crear un entorn sòlid per a la recerca local i mundial sobre la malaltia.

Vegeu aquí el vídeo de l’equip multidisciplinari d’angioedema