L'Hospital de Bellvitge posa en marxa una nova Cuina totalment remodelada

- Equipaments

Un cop completades les obres de remodelació iniciades fa un any, la nova Cuina íntegrament remodelada de l'Hospital Universitari de Bellvitge ha iniciat la seva activitat. Des d'aquest 27 de febrer ja subministra el 100% del menjar per a les cafeteries, i des de l'1 de març subministra també el 100% del menjar per als pacients.

​Les obres han suposat una remodelació integral dels espais, que s'han reconstruït seguint criteris del procés propi del servei central de cuina, i han inclòs la renovació tant de tot l'equipament de maquinari per a cocció, rentat, neveres i cambres frigorífiques com de les instal·lacions i els acabats que els donen servei.

La inversió efectuada ha estat al voltant dels 3,3 milions d´euros, i les obres -que han requerit l'ocupació amb mòduls del pati de serveis de l'hospital- s´han executat en dotze mesos. A hores d'ara, tots els treballs s'han enllestit excepte la realització de l´office 24 hores per a tot el personal de l'HUB, que estarà finalitzat a principis del proper mes de maig.

El nou equipament suposarà un significatiu avenç en les condicions de treball i de seguretat i la qualitat del servei de cuina de l'hospital.