L'Ajuntament de L'Hospitalet agraeix la feina feta durant la pandèmia a l'HUB i les administracions sanitàries de la ciutat

El consistori hospitalenc ha convidat aquest dimarts 17 de maig els responsables sanitaris de la ciutat a un acte d’agraïment al Palauet de Can Buxeres per “la gran feina feta des de l’inici de la pandèmia de la covid”. L’alcaldessa del municipi, Núria Marín, i el regidor d’Equitat i Drets Socials, Jesús Husillos, han agraït personalment als responsables sanitaris i als seus equips pel “gran esforç i dedicació duts a terme en els darrers dos anys”.

Representant l’Hospital Universitari de Bellvitge hi ha assistit la Dra. Montserrat Figuerola, gerent del centre i de l’Àrea Metropolitana Sud de l’ICS. A més de l’HUB, l’acte ha reconegut la feina de les següents administracions sanitàries: CatSalut, Institut Català de la Salut, Consorci Sanitari Integral, Hospital Moisès Broggi, Hospital Sant Joan de Déu, Agència de Salut Pública, Servei de Vigilància Epidemiològica, delegats de salut en les residències de gent gran, Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), Servei d’Atenció Primària (SAP) Delta del Llobregat, a més de responsables municipals de l’Àrea d’Equitat i Drets Socials de l’Ajuntament.

Per la seva part, l’alcaldessa ha destacat que “la covid ha posat en evidència la importància del nostre model de salut i hem de continuar treballant per consolidar un model de serveis de salut efectius i accessibles, on el benestar, la igualtat d’oportunitats, les necessitats de la població i la investigació marquin el seu dia a dia de servei públic, amb les persones al centre de tot”.

El regidor d'Equitat i Drets Socials de l’Ajuntament de L’Hospitalet, Jesús Husillos, ha posat en relleu el treball "del personal de gestió, que van permetre realitzar, per exemple, la cobertura a les residències de gent gran; organitzar, d'un dia per un altre, un hospital de campanya al Poliesportiu Sergio Manzano de Bellvitge, o realitzar cribratges massius als diferents barris de la ciutat".