El XVI Curs de Cirurgia Bariàtrica i Metabòlica debat les darreres innovacions en aquest àmbit

Les darreres innovacions en cirurgia de l’obesitat i de la diabetis es debaten al XVI Curs de Cirurgia Bariàtrica i Metabòlica, que s’està celebrant els dies 6 i 7 de maig a l’Hospital Universitari de Bellvitge.

Aquest prestigiós curs, dirigit pel Dr. Jordi Pujol Gebellí, compta amb la participació de professors de diferents hospitals punters d’arreu del món i es caracteritza per un gran pes de les retransmissions de cirurgies en directe. En aquest sentit, al llarg dels dos dies els participants poden presenciar des de la sala d’actes i comentar directament amb els experts que es troben als quiròfans més d’una dotzena de cirurgies de l’obesitat de diferents tipus.

L’Hospital Universitari de Bellvitge va ser un dels primers centres de l’estat a realitzar cirurgia bariàtrica i és un referent en aquest conjunt de tècniques, amb una experiència acumulada de més de 3.500 casos des de l’any 1976.