Unitat d'Atenció a la Ciutadania

Àrea d'Atenció a la Ciutadania

Accesibilitat, personalització i humanització

La seva tasca, de proximitat al ciutadà, es desenvolupa amb l’objectiu de millorar l’accessibilitat a l'Hospital, i de contribuir a la personalització i humanització de l’assistència que s’hi presta:

  • Promou, difon i vetlla pel compliment dels drets i deures dels ciutadans, usuaris/clients del sistema sanitari i l'equitat dels serveis.
  • Gestiona les sol·licituds de segona opinió (Decret del Departament de Salut).
  • Gestiona l'opinió del ciutadà: reclamacions, suggeriments i agraïments rebuts.
  • Informa i gestiona les sol·licituds per a exercir els Drets ARCO.
  • Informa i assessora en l’elaboració i gestió del Document de Voluntats Anticipades (DVA).
  • Gestiona tràmits derivats de l’assistència (prestacions ortopèdiques, validació de receptes en paper, etc.).

 

Política d'atenció a la ciutadania de l'Hospital Universitari de Bellvitge

Política de participació ciutadana de l'Hospital Universitari de Bellvitge

Política de Qualitat. Àrea d'Atenció a la Ciutadania i Experiència de Pacient

 

Edifici d’Hospitalització

De dilluns a dijous, de 8 a 15:30h i divendres, de 8 a 14h (tot l’any excepte en períodes vacacionals).

De dilluns a dijous, de 8 a 15h i divendres de 8 a 14h (període vacacional) 

Contacte: Telèfon  93 260 78 31 | Correu uac@bellvitgehospital.cat