Accesibilitat, personalització i humanització
La seva tasca, de proximitat al ciutadà, es desenvolupa amb l’objectiu de millorar l’accessibilitat a l'Hospital, i de contribuir a la personalització i humanització de l’assistència que s’hi presta:
- Promou, difon i vetlla pel compliment dels drets i deures dels ciutadans, usuaris/clients del sistema sanitari i l'equitat dels serveis.
- Gestiona les sol·licituds de segona opinió (Decret del Departament de Salut).
- Gestiona l'opinió del ciutadà: reclamacions, suggeriments i agraïments rebuts.
- Informa i gestiona les sol·licituds per a exercir els Drets ARCO.
- Informa i assessora en l’elaboració i gestió del Document de Voluntats Anticipades (DVA).
- Gestiona tràmits derivats de l’assistència (prestacions ortopèdiques, validació de receptes en paper, etc.).
Política d'atenció a la ciutadania de l'Hospital Universitari de Bellvitge
Política de participació ciutadana de l'Hospital Universitari de Bellvitge
Política de Qualitat. Àrea d'Atenció a la Ciutadania i Experiència de Pacient
Edifici d’Hospitalització
De dilluns a dijous, de 8 a 15:30h i divendres, de 8 a 14h (tot l’any excepte en períodes vacacionals).
De dilluns a dijous, de 8 a 15h i divendres de 8 a 14h (període vacacional)
Contacte: Telèfon 93 260 78 31 | Correu uac@bellvitgehospital.cat