Formació intensiva en Teràpia Convulsiva (TEC)

Des del fins al
Unitat de TEC - Servei de Psiquiatria

HISTÒRIA DEL CURS

El Servei de Psiquiatria de l'Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) va iniciar la formació en Teràpia Electroconvulsiva (TEC) l'any 1993 i ha realitzat 50 cursos previs. El curs consta de classes teòriques i pràctiques que es duran a terme en 5 dies de 8 a 15 hores amb un total de 35 hores lectives. Els alumnes inscrits participaran en les sessions de TEC realitzades en la Unitat de Teràpia Electroconvulsiva de l'Hospital Universitari de Bellvitge (UTEC-HUB) en grups reduïts i tutoritzats. Tant sessions teòriques com pràctiques seran impartides per personal docent amb àmplia experiència en el tractament amb TEC.

OBJECTIUS

L'objectiu del curs és millorar la competència professional dels mèdics psiquiatres en la indicació, en el procediment i en el control evolutiu de la Teràpia Electroconvulsiva (TEC).

File
Curso TEC.pdf1.67 MB
Curso TEC HUB 2024

Subscriu-te als nostres butlletins