Presentació del projecte | Paraules que acompanyen

Pati Blau Llibres (Cornellà)

En el marc del projecte “12 mesos x la Salut Mental” de l'Hospital de Bellvitge, la llibreria Pati Blau Llibres de Cornellà i l'Hospital s'uneixen en una col·laboració especial per promoure el benestar emocional i la salut mental a través de la lectura.

"Paraules que acompanyen" és una iniciativa que convida els lectors i lectores de la llibreria a recomanar llibres que els hagin ajudat en moments difícils. I és que són moltes les persones que s’han sentit acompanyades, alliberades o fins i tot guarides per la lectura mentre transitaven una situació complicada.

L'objectiu de l’acció, doncs, és crear una comunitat de suport mitjançant la compartició d'experiències personals i recomanacions literàries que han tingut un impacte positiu en la pròpia vida.

Paraules que acompanyen HUB

Subscriu-te als nostres butlletins

Selecciona el butlletí que vols rebre: