Curs ATLS

Des del fins al
Sala d'actes HUB

Els dies 27-29 d’Octubre fem un nou curs ATLS (Advanced Trauma Life Support) dirigit a metges de diferents especialitats que els uneix l’interès en el maneig inicial del pacient traumàtic greu a la seva arribada al hospital. Aquest és un curs que neix a l’any 1976 als Estats Units amb l’objectiu de donar un llenguatge comú a l’atenció del pacient traumàtic en qualsevol entorn hospitalari i s’ha exportat actualment a més de 80 països de tot el mon amb un format uniforme que compleix els objectius de respondre a aquesta formació.

El curs de l’hospital de Bellvitge contarà amb els instructors locals que pertanyen al servei de cirurgia general, de traumatologia, d’anestesiologia, d’infermeria i també vindran instructors d’altres hospitals. El curs es revisat i actualitzat des del comitè Internacional cada 4- 5 anys i actualment estem impartint la desena edició amb èxit i satisfacció.

unitat del dolor_anestesiologia_hub