Conferència “Cardiologia del Segle XXI” a càrrec del Dr. Valentí Fuster

INSCRIPCIONS OBERTES A: ja.cat/ValentiFuster

STREAMING FACEBOOK: fb.me/e/63W7ylhvx

STREAMING YOUTUBE: youtu.be/gp4WK31l3EU

El Dr. Valentí Fuster, director de l'Institut Cardiovascular i Physician-in-Chief del Mount Sinai Medical Center de Nova York, pronunciarà el 25 de febrer, a les 13.00 h, al nostre hospital la conferència "Cardiologia del segle XXI. Imatges del cor i del cervell", en el marc dels actes commemoratius del 50è aniversari de l'Hospital Universitari de Bellvitge.

Valentí Fuster compagina les seves funcions de director de l'Institut Cardiovascular i Physician-in-chief del Mount Sinai Medical Center de Nova York amb les de director general del Centro Nacional de Investigaciones Cardiovasculares Carlos III (CNIC) de Madrid. A més, és l'editor en cap del Journal of American College of Cardiology (JACC), la principal font d'informació clínica a l'àrea de la medicina cardiovascular i publicació principal de l'American College of Cardiology.

Fuster és l'investigador català i espanyol més citat de la història, segons el rànquing del grup de recerca Cybermetrics Lab. Ha publicat més de 1.000 articles científics en revistes mèdiques d'àmbit internacional, així com dos dels llibres de més prestigi dedicats a la cardiologia clínica i de recerca: The Heart i Atherothrombosis and Coronary Artery Disease. Ha estat nomenat Doctor Honoris Causa de més de 34 universitats de prestigi i és premi Príncep d'Astúries de recerca.

Les seves contribucions a la medicina cardiovascular han tingut un gran impacte en la millora del tractament de pacients amb malalties cardíaques. Entre elles, destaquen les seves investigacions sobre l'origen dels accidents cardiovasculars, les quals han contribuït a millorar la prevenció i el tractament de l'infart. A més, s'ha involucrat en una responsabilitat social com a divulgador que l'ha portat en els darrers anys a publicar diversos llibres molt ben acollits pels lectors.

Conferència “Cardiologia del Segle XXI” a càrrec del Dr. Valentí Fuster