Visita de professionals de l’Instituto de Psiquiatría y Salud Mental de l’Hospital Gregorio Marañón de Madrid a la Unitat de Joc Patològic

- Recerca

Una delegació de professionals de l’Instituto de Psiquiatria y Salud Mental de l’Hospital de Madrid ha visitat el 19 de gener la Unitat de Joc Patològic de l’Hospital de Bellvitge.

Els professionals del centre madrileny, encapçalats pel Dr. Francisco Ferre, codirector de l’institut madrileny, s’han reunit amb la cap de la Unitat de Joc Patològic, Susana Jiménez, i amb els diferents professionals i investigadors que integren una de les unitats de referència a nivell català, estatal i europeu en el tractament i la recerca de les patologies relacionades amb addiccions comportamentals.

La trobada també ha servit per aprofundir en possibles projectes de col·laboració entre els equips dels dos hospitals especialitzats en el tractament d'aquest tipus de patologies.

Subscriu-te als nostres butlletins

Selecciona el butlletí que vols rebre: