Reconeixements per a l’Hospital de Bellvitge i l’Atenció Primària Metropolitana Sud als premis de la SCGS i FENIN

- Certificacions

Els projectes eOSS (eHealth based Operative Support System) de transformació digital de l’Atenció a la Insuficiència Cardíaca Comunitària basat en les Tecnologies de la Informació i Comunicació de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB), i Uneix, per a la transformació de l’atenció primària des de la reflexió i participació dels professionals de l'APMS han estat finalistes de la 1a edició dels Premis a l’Excel·lència en Projectes Sanitaris a Catalunya de la Societat Catalana de Gestió Sanitària (SCGS) i la Federació Espanyola d’Empreses de Tecnologia Sanitària (Fenin) a Catalunya.

L’objectiu d’aquests reconeixements és promoure el coneixement de les diverses experiències, ja en aplicació, que s’estan duent a terme Catalunya per impulsar l’efectivitat, l’eficiència, la qualitat i la innovació en la gestió de les organitzacions sanitàries i la gestió clínica.

El projecte eOSS ha estat finalista en la categoria de gestió clínica innovadora, mentre que UNEIX ho ha estat en la de gestió d’organitzacions.

Les propostes guanyadores han estat el Projecte codi medicament. Experiència pilot a la pràctica clínica sistèmica, de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, en l’àmbit de gestió clínica innovadora, i Finestra única. Model d’atenció ambulatòria i coordinació entre atenció primària i atenció hospitalària, del Consorci Sanitari de Terrassa

Els guardons s’han lliurat el 24 de novembre en el el marc de la jornada Planificació de la renovació tecnològica i l’aportació de valor de les inversions, organitzada per la SCGS i Fenin Catalunya amb la col·laboració de La Unió Catalana d’Hospitals, el Consorci de Salut i Social i l’Associació Catalana d’Entitats de Salut (ACES) i el suport d’Astrazeneca i Medtronic.