'Orgull d’hospital' la nova exposició fotogràfica sobre la pandèmia de la Covid-19 a l'HUB

- Coronavirus

Amb aquesta exposició fotogràfica volem donar una petita visió de la transformació i les vivències experimentades a l’hospital durant la Covid-19.

Posem en valor la professionalitat, l’esforç, el coratge, la valentia, el compromís... de tots i totes les professionals del centre per enfrontar-se al repte més gran que ha conegut mai el sistema sanitari.

És un viatge per la transformació que ha patit l’hospital, creant espais a la velocitat a què anaven arribant els malalts. D’un dia per un altre es va parar tot i vam haver de començar de nou, com qui després d’un accident ha d’aprendre a caminar, a parlar... ens vam trobar amb una realitat molt diferent de la que havíem conegut fins ara. Teníem un objectiu principal: anar per davant de la malaltia.

En aquestes fotografies no hi és tothom, hauria estat una exposició interminable - no descartem fer-ne més- . Hem hagut de fer una selecció d’imatges, però sabem que tots i totes les treballadores de l’HUB, assistencials i no assistencials, heu estat claus per afrontar aquesta pandèmia.

Les fotos han estat realitzades per l'equip audiovisual de l'Hospital de Bellvitge i pel fotògraf David Ramos, de l'agència Getty Images.

Gràcies a tot l’equipHUB!