L’aportació solidària de la Cursa Nocturna de l’Hospitalet permet instal·lar noves taules a l’exterior de l’Hospital de Bellvitge

- Equipaments

En l’edició 2022 de la Cursa Nocturna de l’Hospitalet, la causa solidària a la qual dedica cada any un euro de la inscripció i el dorsal de cada participant fou la creació d’espais de benestar emocional per als treballadors de l’Hospital Universitari de Bellvitge, coincidint amb el 50è aniversari del centre. Es van aconseguir més de 4.000 euros, amb els quals s’han instal·lat quatre noves taules i bancs de picnic de fusta a l’exterior del centre.

Tres de les taules s’han col·locat a la zona enjardinada al costat del Bloc de Rehabilitació, on ja n’hi havia una, mentre que la quarta s’ha ubicat a prop de l’edifici de Consultes Externes, en un espai en que també hi havia ja una taula.

Tota l’aportació solidària de la Cursa Nocturna de l’Hospitalet s’ha destinat a les noves taules. En aquest sentit, s’ha de tenir en compte que per a la instal·lació de cada taula ha estat necessari col·locar un reforç de formigó soterrat per fixar-les de forma permanent.

La 12a edició de la Cursa Nocturna de l’Hospitalet es va disputar el 14 de maig de 2022 en un circuit urbà per la ciutat, amb dos recorreguts, de 5 i 10 km.