Entra en funcionament un nou autobús que connecta el Prat amb l’Hospital de Bellvitge

- Equipaments

El dilluns 24 d’abril començarà a circular un nou bus llançadora que connectarà l’Hospital de Bellvitge amb el Prat de Llobregat. La nova línia L22 sortirà des del CAP Ramona Via del Prat amb una freqüència de pas d’un cada hora, entre les 7 h (7.30 h des de l’HUB cap El Prat) i les 15 h.

Recorrerà l’avinguda de la Verge de Montserrat fins l’avinguda del Remolar de la ciutat. Des d’allà passarà per l’estació de Rodalies i El Prat Estació de la L9, i sortirà per l’avinguda d’Anselm Clavé. També tindrà una parada a les cotxeres de TMB, a l’ICO i a l’accés principal de l’HUB, a més d’Urgències.

Es tracta d’un servei que, previsiblement, tindrà una durada de quatre anys, segons informa la web de l’Ajuntament del Prat, a l’espera de la resolució del nou servei d’autobusos metropolitans, que haurà d’incorporar aquesta connexió de la ciutat amb l’Hospital de Bellvitge. Segons aquesta mateixa font, la nova línia era una reivindicació d’Ajuntament del Prat des de fa temps, que ara posa en marxa l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB).

Vegeu en aquest enllaç el recorregut de la Línia 22