Emocionant cloenda de la 3a edició del Club de Lectura per a professionals

- Formació

El Club de Lectura per a professionals de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) va tancar la seva 3ª edició el passat 12 de juliol després de nou sessions en que els participants han compartit, comentat i gaudit de forma intensa grans títols lligats d’una manera o l’altre a la salut.

Novel•les com Patrimoni, de Philip Roth; La llei del menor, d’Ian McEwan; Sempre en capella, de Lluïsa Forrellad i Vam ser nosaltres, de l’escriptora sueca d’origen iranià Golnaz Hashemzadeh; una clàssic de la novel·la gràfica, Arrugas, de Paco Roca; un llibre de contes i microcontes, Atrapat, de Josep Maria Arnau i dos llibres “basats en fets reals” com Les defenses, de Gabi Martínez, i Un hombre afortunado, de John Berger i Jean Mohr, van protagonitzar vuit de les sessions del Club de Lectura.

Una petita joia de difícil classificació, Travessar la riera, de Julià Guillamón, va ser el llibre triat per a la darrera sessió del cicle, deixant un esperançat regust de boca entre els participants.

Un altre dels grans al·licients del Club de Lectura per a professionals han estat les dues ocasions en que la trobada mensual ha comptat amb la presència de l’autor. Van ser Josep Maria Arnau, autor dels contes i microcontes d’Atrapat i cap del Servei de Farmacologia Clínica fins a la seva jubilació, i el periodista i escriptor Gabi Martínez, que va respondre a les preguntes i comentaris sobre una de les seves obres més conegudes, Les defenses.

L’activitat, oberta a tots els professionals de l’HUB, l’Hospital de Viladecans i l’Atenció Primària Metropolitana Sud, es va posar en marxa a l’HUB ara fa tres anys sota el paraigües del programa Llegir abans de curar, de la Universitat Oberta de Catalunya. El proper mes de setembre està previst que es posi en marxa la 4a edició, amb l’objectiu d’incorporar més persones disposades a descobrir llibres i històries emocionades i emocionants i compartir-les després.

Subscriu-te als nostres butlletins

Selecciona el butlletí que vols rebre: