El Dr. Víctor Mayoral, elegit nou president de la Societat Espanyola del Dolor

El Dr. Víctor Mayoral, cap de la Unitat del Dolor de l’Hospital Universitari de Bellvitge, ha estat elegit nou president de la Societat Espanyola del Dolor (SED).

Entre els objectius de la nova junta directiva per als propers quatre anys destaca l’increment de la participació dels socis, amb projectes totalment oberts i diferents graus d’implicació segons les preferències individuals.

També pretén atorgar un paper més actiu al soci jove a través de la creació del Grup de Joves de la SED, establir una relació més estreta amb els pacients que pateixen dolor, i enfortir les relacions institucionals amb la resta de societats científiques i diferents administracions, entre d’altres.

Completen la nova Junta Directiva de la SED els Drs. Concepción Pérez (vicepresidenta), Mª Ángeles Canós (secretària), Enrique Ortega (tresorer), Jaime Boceta, José Luis Cid, Gustavo Fabregat, Manuel Herrero, María Madariaga, Mª Luz Padilla, Miren Revuelta i Pablo López Pais.