Dilluns 22/09 s’inicien les obres al vestíbul de Consultes Externes que comporten el tancament temporal de l’accés principal a l’edifici

- Equipaments

El proper dilluns 22 de setembre s’inicien les obres de millora i humanització del vestíbul de l’edifici de Consultes Externes (CEX). Això implicarà el tancament complert de la porta principal d’accés a l’edifici durant els 2 mesos que es preveu que durin les obres. Mentre durin els treballs, els pacients accediran a l’edifici de Consultes Externes per les portes d’emergència situades al passadís lateral exterior de la planta baixa, que des del mateix dilluns restaran habilitades i senyalitzades a aquest efecte.

D’altra banda, les màquines TESEO del vestíbul es desactivaran durant el període d’obres i no estaran operatives, motiu pel qual els pacients seran dirigits al mòdul corresponent on es farà l’admissió dels usuaris i se´ls facilitarà el tiquet TESEO. Per tant, no canvia el procés d’avís per entrar a la consulta.

Aquest projecte es finança amb els fons procedents del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, i està subjecte als controls de la Comissió Europea, l’Oficina de Lluita Antifrau, el Tribunal de Comptes Europeu i la Fiscalia Europea, i al dret d’aquests òrgans a l’accés a la informació sobre el contracte, així com a les normes sobre conservació de la documentació, d’acord amb el que disposa l’article 132 del Reglament financer.

S’emmarca en l’objectiu 3 del pla: millorar l’accessibilitat, comoditat i humanització dels espais dels centres sanitaris, afavorint la integració de l’oferta assistencial amb la participació multidisciplinària en un mateix espai físic o virtual de tots els professionals implicats en l’atenció als pacients amb MM; així com l’acolliment dels pacients i famílies”.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i paciència amb les molèsties que les obres puguin ocasionar.

Subscriu-te al nostre butlletí mensual "Fes Salut", amb informació de salut per a tothom.