Bellvitge, l'hospital líder estatal amb més treballs acceptats al congrés europeu de Medicina Nuclear

- Recerca

Amb un total de 22 treballs acceptats, el Servei de Medicina Nuclear de l'Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) ha destacat en el 36è Congrés Anual de l'Associació Europea de Medicina Nuclear (EANM'23), que s'ha celebrat a Viena, Àustria, del 9 al 13 de setembre.

L'HUB ha estat el centre hospitalari amb el major nombre de treballs acceptats al congrés, no només a Catalunya, sinó també a tot l'Estat espanyol. Aquest èxit és un reflex del seu compromís amb la recerca, la inversió en tecnologia i la formació continuada en el camp de la Medicina Nuclear. Aquesta dedicació es tradueix en una millora substancial en la qualitat de l'atenció als pacients.

El congrés EANM'23 és conegut com la conferència de Medicina Nuclear més gran i prestigiosa del món. La presència de l'Hospital de Bellvitge en aquesta plataforma internacional demostra la seva voluntat de col·laborar a nivell global i d'aprendre de les millors pràctiques i les investigacions més recents en aquest camp de la medicina.

Aquesta fita consolida encara més la posició de lideratge de l'Hospital de Bellvitge en la Medicina Nuclear i reforça el seu compromís amb l'excel·lència i la millora contínua de l'atenció sanitària.