Bellvitge, entre els millors hospitals d'Espanya en gestió i reputació infermera

- Certificacions

La direcció d’Infermeria de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) ha estat reconeguda com l'11è millor equip de gestió infermera a Espanya. A més, l’hospital ha estat classificat com el 12è amb millor reputació segons els gestors d’infermeria, d'acord amb el Monitor de Reputació Infermera (MRE) del Consell General d’Infermeria d’Espanya.

Rosa Soldevila, directora d’Infermeria de l’HUB, juntament amb les subdirectores Susana Asensio i Àngels Orenes, van recollir els guardons en un acte celebrat a Madrid aquest 25 de juny.

En aquesta novena edició del MRE, han participat 2.304 professionals d’infermeria, 320 gestors i 223 directius d’hospitals. Segons el president del CGE, Florentino Pérez Raya, “les distincions es basen en l’opinió de milers d’infermeres i infermers que, com a profunds coneixedors del sistema sanitari, valoren des de dins qui ho fan millor”.

De fet, José María Sansegundo, director del Monitor de Reputació Infermera, ha posat èmfasi en l'especial d'aquests reconeixements “perquè representen el reconeixement dels companys de professió i això segurament és el reconeixement més gran que es pot obtenir”. A més, ha fet esment de la incorporació de l'opinió d'experts al conjunt d'avaluacions, la qual cosa dona un sentit integral a la reputació: l'excel·lència en la gestió i el reconeixement professional.

Aquest reconeixement destaca el compromís i l’excel·lència en la gestió infermera de l’Hospital de Bellvitge, situant-lo com un referent en el sector sanitari en l’àmbit estatal.