TV Hospitalet emet el seu Informatiu per primera vegada des de l’Hospital de Bellvitge amb motiu del 50è aniversari del centre

El passat divendres 17 de desembre Televisió d’Hospitalet va emetre de forma excepcional el seu Informatiu diari de les 15 h des de l’Hospital de Bellvitge (HUB). Per primera vegada, les càmeres de la televisió local es van traslladar fora dels seus estudis per a la realització de l’informatiu, que a més va estar dedicat de manera monogràfica a l’HUB, dins les activitats programades pel 50è aniversari del centre.

Gràcies a la col·laboració entre Televisió d’Hospitalet i l’HUB, la cadena va elaborar un seguit de reportatges sobre el centre, que es van emetre durant l’informatiu, juntament amb una entrevista amb la Dra. Montserrat Figuerola, gerent de la regió Metropolitana Sud de l’ICS.

Així des de diferents localitzacions de l’hospital es va donar pas a reportatges sobre l’evolució del tractament de l’ictus en els darrers anys, amb el testimoni del Dr. Pere Cardona i la infermera Esther Guerrero; la celebració del 500 transplantaments de cor realitzats a l’HUB, una fita explicada pels Drs. Nicolás Manito, Albert Miralles, José González Costello, per la pacient trasplantada i presidenta de l’Associació Corsnous, Rosa Pàmies, i pel director de l’Organització Catalana de Trasplantaments (OCATT), Jaume Tort; l’emocionant retrobament d’un pacient Covid, l’Òscar Garcés, ja recuperat, amb els professionals sanitaris que el van atendre a l’UCI: la infermera Estefania Puente; la fisioterapeuta Helena Cabo i el Dr. Xosé Luis Pérez i, per últim un altre reportatge que va servir per conèixer una mica més a quatre integrants de la plantilla de l’hospital amb diferents perfils: la infermera de l’UCI Bárbara Blázquez; el Dr. Josep Comin, cap del Servei de Cardiologia; la zeladora de quiròfans Inma Muñoz i el tècnic de manteniment Emilio Pasalodos, jubilat al començament d’aquest any 2021.

Tant per l’HUB com per a Televisió d’Hospitalet l’emissió d’aquest informatiu ha estat una fita excepcional, possible gràcies a la col·laboració dels professionals de l’hospital i de la cadena, que ha dedicat els seus millors recursos humans i tècnics per a la seva realització.

En aquest enllaç podeu veure l’Informatiu especial de TV Hospitalet a l’HUB