La Cursa Nocturna de l’Hospitalet aconsegueix més de 4.000 euros per millorar el benestar emocional dels professionals de l’HUB

Més de 3.500 persones van participar a la 12a edició de la Cursa Nocturna de l’Hospitalet, que es va córrer el passat dissabte, 14 de maig, en un circuit urbà per la ciutat amb dos recorreguts, de 5 o 10 km. En aquesta edició, la causa solidària de la cursa era la creació d’espais de benestar emocional per als treballadors de l’Hospital de Bellvitge. L’aportació d’un euro de la inscripció de cada participant i el dorsal 0 es van traduir en 4.008 euros que es destinaran a la creació d’aquests espais a l’HUB en l’any en que celebra el seu 50è aniversari.

L’èxit de participació en la cursa, que organitza el consistori municipal, és una prova que la ciutadania esperava amb moltes ganes recuperar la normalitat de una cursa plenament arrelada a l’Hospitalet.

Compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i patrocinadors privats, com ara Decathlon, Aigües de Barcelona o el Centre Comercial Granvía 2.

L´esdeveniment també va reservar un espai per als més petits, amb activitats organitzades per a menors de 14 anys. En finalitzar la cursa s'han lliurat els premis als guanyadors i posteriorment s'han dut a terme concerts i diferents activitats com la degustació d’una fideuà.

En finalitzar la cursa, el regidor de Planificació Estratègica i Econòmica, Joventut i Esports de l’Ajuntament de l’Hospitalet, Francesc Josep Belver, va lliurar el taló amb el més de 4.000 euros a la gerent de l’àrea Territorial Metropolitana Sud de l’ICS, la Dra. Montserrat Figuerola, i al director de Persones de l’Hospital de Bellvitge, Josep Ángel Duró.

A la prova de 5 km van obtenir la victòria Eloi Badia (15’03”) i Zoya Noumov (16’36”), mentre que a la cursa de 10 km es van imposar Jorge Cano (31’47”) i Txell Jarque (35’42”).