Ara farà 50 anys, el primer conte col•laboratiu de l’HUB

Una trentena de professionals de l’Hospital Universitari de Bellvitge han participat en l’escriptura del primer conté col·laboratiu de l’HUB, una iniciativa impulsada per celebrar la Diada de Sant Jordi en el marc de la celebració del 50è aniversari de l’hospital.

Es tracta de la primera vegada que s’impulsa una iniciativa d’escriptura col·lectiva d’aquestes característiques a l’Hospital de Bellvitge. A partir d’un primer paràgraf, cada nou participant creava el següent, en una cadena d’escriptura compartida que ha completat un conte amb el rerefons de la celebració del primer mig segle de l’HUB.

Ara farà 50 anys arrenca el 8 de novembre de l’any 1972, el dia en que es va inaugurar l’Hospital de Bellvitge, i posa el punt final en l’actualitat, després de recòrrer diverses experiències de la Queralt i la seva filla Júlia. El relat compta, a més, amb tres il·lustracions realitzades especialment per a aquest projecte pel Dr. Fernando Fernández Aranda, cap de la Unidat de Trastorns de la Conducta Alimentària del Servei de Psiquiatria de l'HUB.

El conte ha estat llegit per cinc dels professionals que han participat en la seva redacció, en el decurs d’un acte celebrat el 22 d’abril, que ha comptat a més amb la cloenda musical del violí d’Isabel Cachón, del Laboratori Clínic.

Aquí podeu llegir el conte Ara farà 50 anys