Llibre del 50 aniversari de l'Hospital Universitari de Bellvitge

Al llarg de 164 pàgines, el llibre Hospital Universitari de Bellvitge. 50 anys fa un recorregut per tota la història del centre hospitalari en el canviant context polític, social, econòmic i cultural d’aquestes cinc dècades. Ressegueix des de les circumstàncies de la planificació i construcció de l’hospital fins a la recent pandèmia de covid-19, passant per les protestes i vagues dels anys setanta, el creixement de l’entorn com a pol sanitari, docent i científic durant els anys noranta, o la important renovació d’infraestructures que va experimentar a partir del canvi de mil•lenni. Inclou més de 150 fotografies de totes les èpoques, procedents majoritàriament de l’extens fons audiovisual de l’hospital.

Com sempre, al vostre costat. Esperem que el gaudiu.

FEU CLICK AQUÍ PER  DESCARREGAR-LO