El dia 21 de març de 2025 us esperem a la Jornada de Treball Social que tindrà lloc a l’Hospital Universitari de Bellvitge, de l’Hospitalet de Llobregat, una ciutat que ha estat testimoni dels inicis del treball social a l'Hospital i on es van celebrar les primeres jornades de treball social d’atenció primària l’any 1997 i les darreres, l’any 2018.
La Jornada d’enguany se celebra en una setmana especial per dos motius: es commemora que fa quaranta anys del Decret 84/85, de mesures per a la reforma de l’atenció primària de salut a Catalunya, que va suposar l’inici del desplegament del treball social en aquest àmbit assistencial, i també coincideix amb el Dia Mundial del Treball Social, el 18 de març.
És una Jornada que té l’objectiu de trobar-nos i de retrobar-nos, d’afavorir el vincle i el sentit de pertinença al col·lectiu, de compartir i socialitzar les línies clau del treball social a la institució i de convidar-hi, també, els equips amb els quals treballem que ens hi vulguin acompanyar.
Més informació en aquest enllaç
