Acte Commemoratiu del Servei d'Anestesiologia i Reanimació

Sala d'actes Hospital Universitari de Bellvitge

Enguany l'Hospital Universitari de Bellvitge commemora el seu 50è aniversari i el Servei d'Anestesiologia vol sumar-se a la celebració amb una Jornada organitzada especialment per a aquesta efemèride. Aquesta Jornada oferirà una oportunitat de trobada per a tots els anestesiòlegs que hagin format part del Servei, així com per a diferents professionals que decideixin acompanyar-nos-hi. El programa intentarà cobrir un ampli ventall de temes relacionats amb la implicació del Servei d'Anestesiologia de l'HUB des de la seva creació que, pensem que seran d'interès per a tots.

Com a part de l'activitat, s'inclouran imatges sobre temes i records de rellevància, intentant proporcionar una excel·lent oportunitat per al retrobament. Per a nosaltres és un plaer convidar-te a aquesta Jornada, que tindrà lloc el 2 de desembre de 2022.

Esperem que puguis assistir a aquesta trobada tan especial i que gaudeixis de l'oportunitat de compartir aquest dia amb tots nosaltres.

Si us plau, confirma la teva assistència enviant un correu a Ana María Diaz Fernández: adiazfernandez@bellvitgehospital.cat

File
ANR_50_def.pdf389.59 KB