Tres infermeres i infermers de l’Hospital de Bellvitge aconsegueixen ajuts de recerca del COIB

Tres infermeres i infermers de l’Hospital Universitari de Bellvitge han aconseguit recentment l’Ajuda a Projectes de Recerca 2022 del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB). Els tres projectes finançats es corresponen a les respectives tesis doctorals que estan preparant actualment aquests professionals.

Aquestes són les persones i els projectes subvencionats:

• Maria Magdalena López Jiménez, infermera clínica de l’Àrea de Qualitat, Coneixement i Metodologia, pel projecte “Evaluación del impacto de los cuidados enfermeros de heridas crónicas en los resultados clínicos de los pacientes hospitalizados: asociación y factores predictores.” Investigadors col·laboradors: Jordi Adamuz Tomás, Pilar Delgado Hito, Irene Batuecas Duelt, Trinidad Castro Navarro,  Maribel González Samartino, Maria Eulàlia Juvé Udina, Esther Rivero Hitos, Marta Romero Garcia, María José Ruiz Martínez, Marta Tapia Pérez i Esperanza Zuriguel Pérez.

• Andrea Urbina Moral, infermera assistencial de l’Àrea d’Urgències, pel projecte “Factores individuales de Complejidad de Cuidados, Intensidad de Cuidados y resultados de salud de los pacientes en un servicio de urgencias”. Investigadors col·laboradors: Jordi Adamuz Tomás, Llúcia Benito Aracil, Laura de la Cueva Ariza, Pilar Delgado Hito, Maribel González Samartino, Maria Eulàlia Juvé Udina, Maria Magdalena López Jiménez, Santiago Martinez Correas, M. Antonia Martínez Momblan, Ramón Montoya González, Ana Rentero Tesoro, Marta Romero Garcia i Marta Tapia Pérez.

• Hector Cabrerizo Carreño, infermer coordinador d’assajos clínics de la Unitat Funcional de l’Asma i infermer assistencial de semicrítics de Cirurgia Digestiva, pel projecte “Impacto de la implementación de un programa de teleasistencia para pacientes diagnosticados de asma.” Investigadors col·laboradors: Eva Maria Guix Comellas, Mariana Mercedes Muñoz, Nuria Fabrellas Padrés i Ana Romero Ortiz.