Indicacions per assistir a les visites presencials a Consultes Externes

La pandèmia de la Covid-19 ha fet canviar els circuits i protocols de visites a l’Hospital Universitari de Bellvitge.

Aquesta setmana l’Hospital Universitari de Bellvitge ha iniciat un retorn gradual a l’activitat ambulatòria, implementant mesures d’higiene i de distanciament social per evitar nous contagis per coronavirus. Les persones que han de venir al centre a realizar una visita o una prova diagnòstica han de conèixer aquestes mesures:

• L’accés a l’edifici de Consultes Externes és per una porta lateral. La porta principal està tancada.

• L’accés a l’edifici principal és per la porta principal o per l’accés 3. Els accessos 2 i 4 estan tancats.

• No s’admeten acompanyants (només en casos de persones dependents o sota criteri clínic).

• S’ha d’arribar a l’hora de la visita o de la prova; no abans. S’han d’evitar aglomeracions

• S’ha de portar mascareta quirúrgica (en cas de no tenir-ne, el centre en facilita)

• S’ha de fer la higiene de mans amb solució hidroalcohòlica en entrar a l’edifici principal de l’hospital i a l’edifici de Consultes Externes.

• S’ha de respectar la distància de seguretat als taulells i sales d’espera.

En aquesta fase de la desescalada, l’hospital comença a fer primeres visites a Consultes Externes de manera presencial però, en aquells casos en que sigui posible, se seguiran fent visites de forma telefònica per evitar desplaçaments. El retorn gradual de l’activitat ambulatòria també ha comportat la reobertura de l'Hospital de Dia Mèdic i l’inici d’activitat als Gabinets d'Exploració. En tots aquests dispositius cal mantenir les mateixes mesures d’higiene i de distanciament social.