Estada acadèmica d’estudiants de la Universidad de Monterrey al Campus Bellvitge

-

Trenta-sis estudiants de la Universidad de Monterrey (UDEM) realitzen una estada acadèmica de quatre setmanes al Campus Bellvitge de la Universitat de Barcelona, del 15 de juny al 10 de juliol, en el marc d’un conveni subscrit entre ambdues universitats.

Durant l’estada, l’alumnat cursa les assignatures de Cardiologia, Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia, Hematologia, Nefrologia, Oncologia o Reumatologia, que els seran reconegudes per la seva universitat un cop tornin a Mèxic.

Els estudiants assisteixen diàriament al campus. De 9.00 a 13.00 h participen en pràctiques clíniques als diferents serveis de l’Hospital Universitari de Bellvitge i de l’Institut Català d’Oncologia, i de 13.00 a 15.00 h reben la formació teòrica a l’aulari de la Universitat de Barcelona.

A l’acte de benvinguda hi van participar el Dr. Josep Comín, director d’Innovació, Recerca i Universitats de l’Hospital Universitari de Bellvitge; el Dr. Ferran Guedea, director corporatiu de Docència i Estratègia en Oncologia Radioteràpica de l’Institut Català d’Oncologia; la Dra. Lilia García, vicerectora de Ciències de la Salut de la UDEM, i el Dr. Joan Miquel Nolla, vicedegà acadèmic de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona i coordinador del projecte.

L’estada s’està desenvolupant amb plena satisfacció per part de totes les persones implicades i permet avançar en els objectius docents previstos, reforçant alhora la col·laboració acadèmica internacional entre la UDEM i la Universitat de Barcelona.

Subscriu-te al nostre butlletí mensual "Fes Salut", amb informació de salut per a tothom.