L’Hospital de Bellvitge participa a la Mostra d’Entitats del Prat

L’Hospital de Bellvitge (HUB) serà present a la 9a Mostra d’Entitats del Prat, que se celebra del divendres 17 al diumenge 19 de desembre a la Granja de la Ricarda. L’hospital compta amb un estand a la mostra, en el qual es portaran a terme diferents activitats per promoure entre la ciutadania hàbits saludables i de prevenció.

Amb la col•laboració de professionals de l’hospital, els visitants de la mostra podran conèixer com fer un bon ús dels antibiòtics amb un divertit joc de preguntes i respostes; comprovar la seva predisposició a patir un ictus amb una ecografia; obtenir bons consells per prevenir el tabaquisme o deixar-lo enrere o esbrinar el seu índex glucèmic per prevenir la diabetis.

L’horari d’obertura de l’estand de l’HUB serà de 18 h a 20 h, divendres 17; de 10.30 h a 14 h i 16.30 h a 21 h, dissabte 18, i, per últim, de 10.30 h a 14 h diumenge 19 de desembre.

La 19a Mostra d’Entitats del Prat acull espais expositius i activitats de prop d’un centenar d’entitats d’àmbit cultural, educatiu, social o esportiu i se celebra en el marc de la Fira Avícola Raça Prat.

Vegeu el programa d'activitats a l'estand de l'HUB