L’Hospital de Bellvitge apropa consells de salut a la ciutadania del Prat

Les diferents activitats lligades a la promoció de la salut que s’han desenvolupat a l’estand de l’Hospital de Bellvitge (HUB)a la 9a edició de la Mostra d’Entitats, que s’ha celebrat al Prat de divendres 17 a diumenge 19 de desembre, han estat rebudes amb molt d’interès pels milers de ciutadans del Prat que han visitat la Mostra d’Entitats.

Desenes de persones de totes les edats han resol el joc l’ABC dels antibiòtics, creat per l’HUB per difondre de manera lúdica com fer un bon ús d’aquests medicaments; han comprovat la seva predisposició a patir un ictus amb una ecografia doppler; han escoltat les recomanacions d’infermeres expertes en tabaquisme i s’han sotmès a una control de glucèmia com a pas previ per rebre consells de nutrició que ajudin a mantenir a ralla a la diabetis.

Entre les moltes persones que es van interessar per les activitats de l’estand de l’HUB hi eren l’alcalde del Prat, Lluís Mijoler, a qui el Dr. Pere Cardona va fer una ecografia, i la presidenta del Parlament, Laura Borràs, que es va aturar uns minuts en el seu recorregut per la mostra per felicitar els professionals pel 50è aniversari del centre.

La 19a Mostra d’Entitats del Prat va acollir espais expositius i activitats de prop d’un centenar d’entitats d’àmbit cultural, educatiu, social o esportiu i es va celebrar en el marc de la Fira Avícola Raça Prat. Segons dades municipals durant el cap de setmana van passar per la fira unes 50.000 persones.

La participació de l’HUB en la Mostra d’Entitats del Prat s’emmarca en el programa del 50è aniversari de l’hospital que es va endegar el passat de novembre i que inclou activitats de tot tipus fins al mes de novembre de 2022.