El programa Aula L’H de Televisió Hospitalet dedica un gran bloc a l’HUB

L’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) va ser protagonista a l’emissió del programa Aula L’H de Televisió Hospitalet del passat 25 de maig. En el marc del 50è aniversari que està celebrant l’HUB, el programa dedicat al món de l’educació de la televisió hospitalenca va tractar  durant més de 30 minuts la tasca docent i formativa que desenvolupa el centre com a hospital universitari del Campus Bellvitge de la UB.

La directora i presentadora del programa, Núria Toril, va entrevistar el Dr. Miquel Nolla, cap del Servei de Reumatologia de l’Hospital de Belllvitge; Coordinador del Campus Bellvitge i Vicedegà Acadèmic de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la UB; la infermera del Servei de Neurologia Ximena Tuavanda, i l’estudiant de 6è de Medicina al Campus Bellvitge, Laura Serrano.

També es va emetre un reportatge que recollia les experiències i opinions de tres residents de l’HUB: Miriam Casellas, Mario Balsa i David Rodríguez, així com de la Dra. Irene Cabello, cap d'Estudis i presidenta de la Comissió de Docència de l’hospital.

Podeu veure el programa Aula L’H dedicat a l’Hospital de Bellvitge en aquest enllaç.