Premi per una iniciativa innovadora de farmàcia hospitalària desenvolupada pels professionals de l’HUB

- Certificacions

Professionals del Servei de Farmàcia i de Sistemes d’Informació de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) acaben de ser premiats en la darrera edició del “Laboratori d’Idees FarmaImpulso”.

El comitè científic ha decidit atorgar a l’HUB el segon premi al millor projecte innovador en farmàcia hospitalària.

L’equip de treball de l’HUB que ha estat reconegut pel seu projecte està format per Sara Gamarra Calvo, Nuria Padullés Zamora, Mariola Comas Sugranes, Eugenia Santacana Juncosa, Manel Navarro Sanjuan, Manel Batlle Roca, Concepción Faz Méndez i Maria B. Badia Tahull. El projecte premiat duu per títol “Desenvolupament d’un programa d’estratificació i seguiment farmacoterapèutic a través del monitoratge estret de l’adherència al tractament integrat amb el sistema de gestió de cues i cita prèvia”.

El Laboratori d’Idees FarmaImpulso reconeix les iniciatives que suposin una millora en la qualitat assistencial, la gestió de l’hospital o la societat, i que alhora serveixin per reforçar el paper del farmacèutic hospitalari dins de l’equip multidisciplinari del centre.

En aquesta edició, el certamen avalat per la Societat Espanyola de Farmàcia Hospitalària (SEFH) s’ha centrat en la gestió eficient de malalties inflamatòries immunomediades (IMID).