X Curs Internacional Assistència Circulatòria Mecànica i noves tecnologies cardíaca avançada

Des del fins al
Sala d'actes de l'Hospital Universitari de Bellvitge

El 14,15 i 16 de març 2024 tindrà lloc el X Curs Internacional d'Assistència Circulatòria Mecànica i noves tecnologies en la insuficiència cardíaca avançada. En aquesta edició, pretenem mantenir l'estructura de cursos passats, fent èmfasis en el maneig del pacient amb insuficiència cardíaca avançada i el pacient crític però mantenint l'eix central en l'assistència circulatòria mecànica.

A més dels tallers pràctics i presentació de nombrosos casos clínics per a comentar amb els experts, com a novetat tindrem tallers de simulació per a grups petits en suport mecànic circulatori de curta i llarga durada, de manera simultània al programa acadèmic. Per a aconseguir aquests objectius, comptarem amb experts nacionals i internacionals de reconegut prestigi que a més de fer presentacions, també discutiran i donaran les seves opinions expertes en casos clínics que s'alternaran amb les presentacions i permetran una experiència d'aprenentatge única.

El curs està dirigit a tots els professionals mèdics que participen o estan interessats en el maneig de pacients que requereixin aquest tipus de suport: cirurgians cardíacs, cardiòlegs, intensivistes, infermeres, perfusionistas, etc…

Com en edicions anteriors estarà acreditat pel Servei d'Acreditació de la Formació Mèdica Continuada del Col·legi de Metges i compta amb el suport de les Societats Espanyoles de Cirurgia Cardíaca, de Cardiologia i de CIBER-CV.

Curs Assistència Circulatòria Mecànica HUB 2024