Entra en funcionament la nova Unitat de Cirurgia Cardíaca a la planta 4-2

El passat 8 de novembre, va entrar en funcionament la nova Unitat de Cirurgia Cardíaca de la planta 4-2, un cop traslladats a aquest espai els pacients ingressats fins a aquesta data a la planta 3-1.

Els treballs de remodelació de la planta 4-2, iniciats el passat mes de maig, han implicat la reforma íntegra de tot l’àmbit per tal de millorar tant l’experiència dels pacients com el treball dels professionals assistencials.

Un dels espais destacats d’aquesta nova unitat és l’àrea de malalts semicrítics, que inclou una zona de treball comuna i 4 habitacions individuals per a aquest pacients.

La nova Unitat de Cirurgia Cardíaca també inclou 8 habitacions dobles i 2 habitacions individuals d’hospitalització convencional, així com una zona terapèutica de treball infermer, sales de treball per a metges, una aula clínica, office, despatxos i una àrea administrativa, entre d’altres espais i equipaments.

Aquesta actuació dona continuïtat al procés d’ampliació i remodelació que s’ha portat a terme en els darrers anys de l’Àrea de Cor, una de les més punteres de l’Hospital Universitari de Bellvitge, que també ha inclòs l’obertura d’una nova Unitat de Cures Crítiques Cardiològiques (Unitat Coronària) i, més recentment, de la nova Unitat de Malalts Semicrítics Cardiològics a la segona planta, entre d’altres.