L'OCATT recorda els moments destacats de l'Hospital de Bellvitge en donació i trasplantament

Amb motiu dels 50 anys de l'Hospital Universitari de Bellvitge, l'Organització Catalana de Trasplantaments (OCATT) ha publicat al web de Donació i Trasplantament de la Generalitat de Catalunya un article en el qual repassa els moments destacats viscuts per l’Hospital i la seva gent en relació amb la donació i el trasplantament.

A l'article, el Dr. Nicolás Manito, director dels programes de trasplantaments de l'HUB, afirma: “En aquests 50 anys, l’Hospital ha esdevingut un centre terciari referent en processos d’alta complexitat assistencial que requereixen un gran nivell d’experiència i alta tecnologia, com és el trasplantament d’òrgans. Al llarg dels anys, els tres programes de trasplantament del nostre Hospital han assolit lideratge i grans reptes, tant en l’àmbit del procés assistencial, com també en la recerca, i són àrees d’excel·lència consolidades a escala nacional i internacional”,

Per la seva banda, Jaume Tort, director de l’OCATT, hi assegura que l’Hospital de Bellvitge "és una de les peces fonamentals del sistema de trasplantaments de Catalunya, que lidera l’activitat de donació i amb unes xifres de trasplantament a l’alçada dels hospitals de referència europeus. Aquest posicionament és el fruit d’un compromís i d’una dedicació sense fissures de tots els seus professionals; que procura un volum d’activitat molt rellevant i, al mateix temps, aposta per la recerca i per nous programes.”

Podeu llegir l'article aquí