L'Hospitalet convoca una beca per fer un estudi de l'evolució i importància històrica de l'Hospital de Bellvitge

L'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat ha convocat la 35a edició de les Beques l'Hospitalet, destinades a promoure l'estudi de la ciutat en el camp de les ciències socials, i adreçades a persones amb llicenciatura o grau universitari que tinguin relació amb el coneixement de la temàtica que es proposa.

Una de les dues beques té per objectiu fer un estudi al voltant de l'Hospital Universitari de Bellvitge, la seva evolució al llarg del temps i la importància de la seva implantació a la ciutat de l'Hospitalet des del punt de vista sanitari i social.

L'import de les beques és de 3.000 euros cadascuna, i el termini per a la presentació de la documentació finalitza el 13 de novembre.

La convocatòria d'aquesta beca es fa en el marc dels preparatius dels actes i iniciatives de commemoració del 50è aniversari de la inauguració del nostre hospital, que tindrà lloc l'any 2022.

Bases de la convocatòria