El programa 'Veïns' de Televisió de l'Hospitalet dedica una edició monogràfica al 50è aniversari de l'HUB

El passat dimarts 22 de març, el programa Veïns de Televisió de l'Hospitalet va dedicar una edició monogràfica als cinquanta anys de l'Hospital Universitari de Bellvitge.

Al programa, hi van intervenir la directora de l'hospital, Dra. Cristina Capdevila, el Dr. Antonio Martínez Yélamos, cap del Servei de Neurologia, el Dr. Sergio Martínez Yélamos, coordinador de la Unitat d’Esclerosi Múltiple, la Sra. Susana Asensio, subdirectora infermera, i el Sr. Francisco Gómez Martínez, zelador. L'historiador Manuel Domínguez, col·laborador habitual del programa, va dedicar també la seva intervenció a parlar de la història de l'hospital.

A continuació podeu veure el programa.