L’estació del Metro d’Hospital de Bellvitge interromp el servei entre el 3 i el 29 d’agost per obres de millora

- Equipaments

Des del dilluns 3 d’agost fins al dissabte 29 d’agost (ambdós inclosos), el tram de la Línia 1 de Metro entre Hospital de Bellvitge i Santa Eulàlia estarà fora de servei degut a la realització d’obres de millora que són incompatibles amb la circulació de trens.

​Això suposa que un total de 7 estacions quedaran sense servei (Hospital de Bellvitge, Bellvitge, Av. Carrilet, Rambla Just Oliveras, Can Serra, Florida i Torrassa). L’estació de Santa Eulàlia serà terminal provisional de línia. La resta de la L1, entre Santa Eulàlia i Fondo, funcionarà amb normalitat.

Com a alternativa de transport, TMB posarà a disposició dels usuaris dues llançadores d’autobús amb trajectes diferenciats:

• Bus especial 1: Hospital de Bellvitge - Santa Eulàlia: realitza el mateix recorregut que faria el metro i amb parada a cada una de les estacions afectades pel tall (Hospital de Bellvitge, Bellvitge, Av. Carrilet, Rbla. Just Oliveras, Can Serra, Florida, Torrassa i Santa Eulàlia). Funcionarà amb el mateix horari del metro (tots els dies, de 5 del matí a 12 de la nit). La parada estarà situada a l’Avinguda Mare de Déu de Bellvitge, davant del Media Markt.
  • Bus especial 2: Plaça d’Espanya - Hospital de Bellvitge: enllaça directament per la Gran Via i sense parades intermèdies les estacions d’Espanya i Hospital de Bellvitge de la L1. Funcionarà amb el mateix horari del metro (de dilluns a diumenge, de 5 del matí a 12 de la nit). La parada estarà situada al carrer de la Residència, gairebé a la cantonada amb l’Avinguda Mare de Dèu de Bellvitge.

Altres alternatives de transport són la connexió amb les línies 9 i 10 Sud a Torrassa, la xarxa de Rodalies amb les estacions de L’Hospitalet de Llobregat i Bellvitge, la d’FGC a l’estació L’Hospitalet Av. Carrilet i la connexió d’aquests transports amb la resta de la xarxa de metro. També són alternativa les línies regulars de bus de TMB 46 i 65 i les línies d’autobús Baixbus que circulen per la Gran Via i enllacen la plaça d’Espanya, el barri de Santa Eulàlia i l’Hospital de Bellvitge. Abans i durant els primers dies de les afectacions a la línia 1 hi haurà presència d’informadors a les estacions afectades per orientar els ciutadans sobre els millors recorreguts alternatius.