Traumatologia Sèptica a l'HUB: com funciona

Al Servei de Traumatologia ingressen pacients que necessiten cures complexes. Per tal que aquestes siguin eficaces cal seguir unes normes d’asèpsia estrictes, tant per part de l’equip assistencial com per part del pacient i dels seus familiars.

Al Servei de Traumatologia ingressen pacients que necessiten cures complexes.

Per tal que aquestes siguin eficaces cal seguir unes normes d’asèpsia estrictes, tant per part de l’equip assistencial com per part del pacient i dels seus familiars.

Aquestes normes, sens dubte, influiran positivament en la recuperació de la malaltia. En el moment de l’ingrés, l’equip d’infermeria, us informarà de com les heu de seguir mentre estigueu ingressats.

Aquesta informació específica del nostre Servei complementa la que conté la Guia del pacient de l’Hospital Universitari de Bellvitge. Us recomanem que llegiu atentament aquestes indicacions i, si necessiteu més informació o aclarir dubtes, poseuvos en contacte amb la infermera responsable o la supervisora del Servei.

• L’horari de visites serà de 13 h a 21 h.
  • Només està permesa una visita per pacient.
  • Es desaconsella la visita de menors de 14 anys.
  • El pacient podrà estar acompanyat durant les 24 hores del dia per una persona, si la seva situació clínica ho requereix.
  • Els visitants hauran de rentar-se les mans o aplicar-s’hi solució alcohòlica abans d’entrar a l’habitació i en sortir-ne, al control d’infermeria.
  • La solució alcohòlica, situada a l’entrada de l’habitació, és d’ús exclusiu del personal.
higiene septica
  • Les jaquetes, bosses... dels familiars s’hauran de deixar als penjadors situats dins de l’habitació.
  • La porta de l’habitació haurà de romandre tancada.
  • Per evitar infeccions creuades, no està permès visitar altres pacients hospitalitzats en altres habitacions o unitat.
septic
  • En el cas de necessitar alguna ajuda o material (tovallola, esponja...), si us plau dirigiu-vos al personal trucant al timbre que hi ha a la vostra habitació.
  • Hi ha una sala d’espera a la vostra disposició fora de la unitat, on haureu de romandre, quan no es pugui accedir a l’habitació
  •  Per mantenir el nivell d’higiene correcte, es recomana no acumular objectes innecessaris a les habitacions, així com aliments peribles.

Els metges responsables donaran la informació al pacient després del passi de visita.

En cas de voler contactar amb l’equip mèdic us podeu adreçar a la secretaria de la planta 10 (de 8 h a 15 h) o trucar per telèfon per concretar una cita (tel. 932 607 572).

Servei de Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia