L’objectiu és posar a l’abast dels professionals noves eines i continguts més visuals que ajudin al desenvolupament de la seva tasca diària.
Recentment s'ha incorporat nou material a l’apartat Atenció a la ciutadania de la intranet. Aquests nous continguts són més gràfics, visuals i atractius i pretenen ser un recurs d’utilitat per als professionals que ja treballen a l'organització i també per al personal de nova incorporació.
En l’apartat Webinar, s’aniran afegint els webinars que es portin a terme al nostre territori. Actualment es pot accedir a dues webinars: "Conceptes bàsics d’ECAP administrativa" i "Conceptes i procediments d’atenció a la ciutadania".
Les professionals del Gestor documental i Espais de col·laboració han preparat els TIPS més representatius de procediments i circuits d’atenció a la ciutadania. Els TIPS tenen com a referència els procediments publicats al Gestor Documental, i són una eina de suport que permet, d’una forma gràfica i àgil, visualitzar la informació més important i rellevant de cada procediment.
En l’apartat Vídeos, està previst anar incorporant vídeos amb explicacions d’ECAP administrativa. El primer vídeo, que ja està en fase avançada i es publicarà properament, és: “Recerca i alta d’un ciutadà a l’ECAP administrativa”.
També, i amb l’objectiu de facilitar la cerca de procediments, s’han afegit dos enllaços que dirigeixen als procediments del Gestor documental, i als procediments d’Atenció a la ciutadania del portal ICS: